BinguNG…..

barusan dapet email gini dari kantor ;

From: (edited)
Sent: Thursday, August 14, 2008 1:45 PM
To: EID/O/I (EID)
Cc: (edited)
Subject: Outing 2008
Dear Team,
We will have Outing after lebaran festive, which is planned to be on 31 Oct ~ 2 Nov 2008 (3 days totally) or 30 Oct night ~ 2 Nov 2008 (decided after the team formed).
We need your help to choose the Outing Organizer Chief (OOC) that will be coming from members.
Pls choose 2 candidates from list below (proposed by LMs).
Each members have to choose 2 candidates (cannot be just 1), and the one which is accumulating the the maximum vote will be chosen as OOC, and second one as the Vice-OOC.
– Mauritz Bambang Guritno
– Arief Hidayat
– Mirza Arzialdy
– Indra Gunawan
– Aries Sandi Chandra Putra
CHOSEN ONE:
Each O/I members has to submit by replying this email, of the candidate to Puspa (OIS) only at the latest tuesday 19 August 2008.
After that, all of the O/I workforce will help the team in successing the events.
Duuhh kenapa yah kok malah tanggal 31 oktober???? Padahal tanggal itu tanggal yang gw sangat hindari untuk keluar kota soalnya istri tercinta gw ulang taun…. Duuuhhh gimana dunk?????

4 thoughts on “BinguNG…..

  1. Tenang cep,,,,,Orang2 kantor udah gw komporin supaya milih lo jadi PM outing, jadi reputasi lo sebagai pegawai teladan tetep terjaga :p

  2. Wahhhh please prim, klo yang ini gw ga mau….. Bini gw ultah tanggal 31 oktober euy….. Pak arief hidayat aja deh PMnya

  3. Gampang lagi Madam…
    Lu bawa aja bini lu ikut Outing.
    Dan sebaiknya emang lu gak usah jadi orang penting di sana melainkan penikmat aja.
    Jadi gak terlalu terikat dengan kerjaan.
    Waktu ke Bali kemaren juga ada yang begitu.

    Tapi ‘nti Bini lu bayar ndiri yaaah…
    Mayan kan 3rd honeymoon bayar setengah.
    Gitu aja koq repottt.

  4. Toek sahat : Sayangnya istri belum bisa di ajak jalan-jalan jauh, secara kan masih hamil mudah jadi masih rawan hat, klo lagi ga hamil seh pasti gw ajak lah, kan lumayan seperti kata loe honeymoon bayarnya setengah =))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s